Zaterdag, Zondag, Maandag rond Kaapstad

Ik heb hier weer een paar heerlijke dagen gehad, even wat foto's van zaterdag, zondag en maandag.
Zaterdag, we gingen naar een farm Babylonstoren in de buurt van Stellenbosch, er waren prachtig aangelegde moestuinen, de citrusbomen hingen vol citroenen, een oase van rust, wat een prachtig stuk van Gods schepping.
Zondag, we kwamen uit de kerk na een geweldige preek over Simson( het is een serie van 4 preken, met veel punten die we ook in ons leven kunnen toepassen) en reden de straat in, gelijk kwam het lied in me op "Waar 2 of 3 zijn vergaderd in Mijn Naam, daar ben ik ook in hun midden". Het is iets wat je hier vaak ziet, mannen op straat met een bijbel open die er met elkaar over praten.
Maandag, Anneke,Sophie en ik wandelden van Muizenberg naar Kalkbay, langs het strand, het was prachtig weer, in de haven kwamen allerlei boten terug van hun dagelijkse vistocht, er was verse vis te koop en een en al bedrijvigheid! Een mooie wandeling van 6 km!

Reacties