Waarover moeten we vertellen?

Waar zal ik over vertellen? Over:
-De dagopeningen met alle medewerkers?
-Het bezoek van Joke aan het ziekenhuis, om daar met kinderen te zingen en te spelen?
-De pre-primary, waar Joke naar toeging om met de kinderen te spelen en te knuffelen?
-De naaldwerkgroep waar Joke meehelpt schorten te maken voor de verkoop?
-Al het eten wat Joke mee klaarmaakte voor de kinderen?
-De 2 dronken vrouwen die me omhelsden en toen om een paar Na$ vroegen?
-De tijd die het kost om iets voor elkaar te krijgen?
-De auto die ik repareerde?
-De prachtige mensen waarmee we deze week in aanraking kwamen?
-De uren die ik samen met Jakobus aan het werk was om dingen te repareren?
-De les die ik gaf in de huiswerkklas?
-De rondleiding die ik gaf aan Nederlandse sponsors?
-De (uiteindelijk halve)vrije middag om naar de Oanobdam te gaan zwemmen en eten?
-De dronken man die op straat lag, maar even later verdwenen was?
-Het boodschappen doen in Windhoek voor Rehobothfarm?
-De toekomstdromen voor Rehobothfarm en de daaraan verbonden werkgelegenheid?
-De gesprekken met vrijwilligers en medewerkers over het project?
-De praktijkschool in oprichting?
-De regen die viel, waardoor de Oanobdam gelukkig weer bijna vol is?
-Hoe onze plannen nu verder zijn?
Kortom, we hebben zoveel beleefd dat het niet in blogs past.

Wie weet zal ik er later over vertellen.
Verlichting repareren


Zwembad bij Oanobdam

'Autorijles'

Pre-primaryschool

Les


Maaltijden

Rekenles


puzzel

Ontspanning

Water, een levensbehoefte

Reacties